NOWA COMPUTER S.C.

Oferujemy kompleksowe wsparcie informatyczne dla firm i instytucji (outsourcing IT), usługi konsultingowe, projektowanie i wdrażanie rozwiązań IT. Współpracującym z nami firmom dajemy gwarancję profesjonalnej obsługi opartej na wiedzy i wieloletnim doświadczeniu.

W ramach obsługi informatycznej firm realizujemy stałe wizyty serwisowe w firmie klienta, w celu rozwiązywania bieżących problemów oraz monitoring poprawnego funkcjonowanie infrastruktury informatycznej. Powierzenie opieki informatycznej naszej firmie uchroni Państwa przed niespodziewanymi stratami, jakie mogą powstać podczas przypadkowej awarii sprzętu komputerowego.

Dla wymagających i dynamicznych przedsiębiorstw proponujemy stałą obsługę serwisową .

Jest to umowa o charakterze ryczałtowym z ustaloną płatnością miesięczną i obejmuje nieograniczony dostęp do wszystkich usług wsparcia technicznego świadczonych przez naszą firmę. Umowa gwarantuje krótki czas reakcji w przypadku wystąpienia awarii.

Oprócz tradycyjnych wizyt serwisowych, nasza firma oferuje dodatkowo wszystkim naszym klientom zdalną pomoc, która skraca czas reakcji do niezbędnego minimum. Usługa pomocy zdalnej umożliwia korzystanie ze zdalnego serwisu informatycznego. Jeśli tylko wystąpi awaria związana z konfiguracją oprogramowania, systemu, która uniemożliwia pracę lub znacznie utrudnia ją Państwu, nasz specjalista połączy się zdalnie z Państwa komputerem a następnie zlokalizuje i naprawi wszystkie występujące problemy. Oczywiście w przypadku, gdy pomoc zdalna będzie

niewystarczająca nasz serwisant przyjedzie usunąć problem.

W zakresie wdrożeń oferujemy konfigurację i integrację nowych elementów w istniejącej infrastrukturze, na przykład: serwerów, rozwiązań do przechowywania danych, wewnętrznych i zewnętrznych sieci komputerowych, jak również zaawansowanego oprogramowania.

Etapy integracji i wdrożenia w naszej firmie obejmują:

• określenie harmonogramu działań

• rozbudowanie infrastruktury i oprogramowania

• testowanie w celu zagwarantowania 100%-owej funkcjonalności

• zminimalizowanie zakłóceń w działaniu przedsiębiorstwa

• przygotowanie i implementacja

• przeszkolenie personelu

• wsparcie techniczne.